Friday, May 22, 2009

BLOGGING AGAIN

LONG TIME NEVER BLOGGING!BUT TODAY I BLOGGING BECAUSE SOMETHING IS VERY INTERESTING!I SAW A GIRL KEEP PLAYING WITH A BABY!LOL!SHE KEEPS ON LOOKING AT THAT BABY!AND SAY BYE TO THAT BABY!LOL!SHE IS CUTE AND PRETTY!HAHA!AND I THINK SHE IS FROM NYP!BECAUSE SAW HER COME IN THE TRAIN FROM YCK STATION!LOL!I WISH I CAN KNOW HER!WHEN THE TRAIN ARRIVE AT YISHUN SHE JUST STAND BESIDE ME AND SHE IS IN FRONT OF ME!SHE IS LISTENING MUSIC!AND I LOVE HER!LOL!AND MAKE ME THINK OF FAIRY TALE!忘了有多久再没听到你对我说你最爱的故事我想了很久我开始慌了是不是我又做错什么你哭着对我说童话里都是骗人的我不可能是你的王子也许你不会懂从你说爱我以后我的天空星星都亮了我愿变成童话里你爱的那个天使张开双手变成翅膀守护你你要相信相信我们会像童话故事里幸福和快乐是结局备注:长沙的颖娟 支持光良到永远!你哭着对我说童话里都是骗人的我不可能是你的王子也许你不会懂从你说爱我以后我的天空星星都亮了我愿变成童话里你爱的那个天使张开双手变成翅膀守护你你要相信相信我们会像童话故事里幸福和快乐是结局我要变成童话里你爱的那个天使张开双手变成翅膀守护你你要相信相信我们会像童话故事里幸福和快乐是结局我会变成童话里你爱的那个天使张开双手变成翅膀守护你你要相信相信我们会像童话故事里幸福和快乐是结局一起写我们的结局!